A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Клесівська об'єднана територіальна громада
Рівненська область, Сарненський район

О Г О Л О Ш Е Н Н Я Клесівська селищна рада Сарненського району Рівненської області оголошує конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб органів місцевого самоврядування

 

О Г О Л О Ш Е Н Н Я

Клесівська селищна рада  Сарненського району  Рівненської області

оголошує конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб органів місцевого самоврядування:

 

- головний спеціаліст фінансового відділу.

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду(постійне працевлаштування).

 

Загальні вимоги до кандидатів: громадянство України,  вільне володіння державною мовою, вища освіта професійного спрямування (юридична) не нижче ступеня бакалавра; володіння основними навиками роботи на комп’ютері з відповідними програмними засобами.

 

Вимоги щодо стажу роботи:

- без вимог.

 

Вимоги до компетентності:

Вміння використовувати комп’ютерну техніку та програмне забезпечення

Впевнений користувач ПК (Microsoft Word, Microsoft  Excel, MS Office, Internet)

Якісне виконання поставлених завдань

Вміння працювати з інформацією

Особистісні компетенції

Відповідальність; уважність до деталей; вміння працювати в стресових ситуаціях 

          Професійні знання:

Знання законодавства

Конституція України, Закони України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про місцеве самоврядування в Україні»

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи

Закон України «Про публічні закупівлі», Бюджетний кодекс України

 

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК за адресою www.nazk.gov.ua та роздруковану з офіційного веб-сайту, через особистий кабінет, у паперовому вигляді. 

 

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

- заяву на ім’я селищного голови про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із установленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та  проходження даної служби;

-  заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

-  дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня тощо;

-  копію документа, який посвідчує особу;

-  копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

- автобіографію;

- документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни). 

Документи приймаються протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування оголошення за адресою: 34550, вул. Свободи, 10, смт. Клесів Сарненського району Рівненської області (юридичний відділ).

 

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається головою конкурсної комісії за вищевказаною адресою або за тел.  0509781980.

28 вересня 2020

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь