Клесівська громада
Сарненський район, Рівненська область

Клесівська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад, посадових осіб органів місцевого самоврядування 2018 рік

О Г О Л О Ш Е Н Н Я

Розпорядження голови Клесівської селищної ради "Клесівська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб органів місцевого самоврядування" від 27.12.2017 за №348

 

Клесівська селищна рада  Сарненського району  Рівненської області

оголошує конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб органів місцевого самоврядування:

 

-  начальник відділу бухгалтерського обліку та фінансової звітності - головний бухгалтер;

-   провідний  спеціаліст  відділу  бухгалтерського обліку та  фінансової звітності (3 вакантні посади);

- провідний спеціаліст відділу організаційного забезпечення та адміністративно-господарської діяльності (по напрямку встановлення та  оновлення програмного забезпечення, обслуговування комп’ютерної техніки).

 

Загальні вимоги до кандидатів: громадянство України,  вільне володіння державною мовою,  повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра; володіння основними навиками роботи на комп’ютері з відповідними програмними засобами.

Вимоги щодо стажу роботи:

  • для кандидатів на посаду начальника відділу – стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років.
  • для кандидатів на посади головного спеціаліста – стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
  • для кандидатів на посади провідних спеціалістів – стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді спеціаліста I чи II категорій не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК за адресою www.nazk.gov.ua та роздруковану з офіційного веб-сайту, через особистий кабінет, у паперовому вигляді. 

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

- заяву на ім’я селищного голови про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із установленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та  проходження даної служби;

-  заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

-  дві фотокартки розміром 4 х 6 см.;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

-  копію документа, який посвідчує особу;

-  копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

-  довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

Документи приймаються протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування оголошення за адресою: 34550, вул. Свободи, 10, смт. Клесів Сарненського району Рівненської області (юридичний відділ).

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається головою конкурсної комісії за вищевказаною адресою або за тел.  0672231967, 0509781980.

Список документів для участі в контурсі (Натиснути для завантаження документа)

Форма П-2ДС (Натиснути для завантаження документа)

Перелік питань

1.Перелік питань(Загальний для всіх вакантних посад) на перевірку знання службу в органах місцевого самоврядування, Конституції   України, Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні»,  Закону України «Про  службу в органах місцевого самоврядування», Закону України «Про запобігання корупції».

2.Питання на перевірку знання законодавства України з урахуванням специфіки функціональних обов’язків на заміщення посади начальника відділу бухгалтерського обліку та фінансової звітності – головного  бухгалтера.

3.Питання на перевірку знання законодавства України з урахуванням специфіки функціональних обов’язків на заміщення посади провідного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та фінансової звітності.

4.Питання на перевірку знання законодавства України з урахуванням специфіки функціональних обов’язків на заміщення посади провідного спеціаліста відділу організаційного забезпечення та адміністративно-господарської діяльності (по напрямку встановлення та  оновлення програмного забезпечення, обслуговування комп’ютерної техніки)